středa 29. března 2017

Březnové kosmetické novinky

Vidíte to? Opravdu nakupuji čím dál tím méně a méně! A všechno to jsou věci, které jsem potřebovala. Celkově jsem přestala nakupovat blbosti, což mě moc těší a doufám, že mi to dlouho vydrží.
Aussie Festival Fresh suchý šampon jsem si pořídila, protože žádný nemám. Jednou jsem zkoušela ten od Batiste, ale přišlo mi, že mi vlasy ještě více zmastil a celkově mě nenadchnul. Tenhle mi ale přijde účinný a určitě ho mohu doporučit!
Cien Pure Aroma sprchový gel Green Tea & Mint jsem si musela koupit, protože miluju mátu. Nic se na jaro a léto nehodí víc, než svěží vůně máty, no ne?
Trend it up Base & Protect coat je nutností, protože base coat mi zrovna došel a rozhodla jsem se dát šanci taky jinému (než od Essence). Moc se mi líbí, rychle schne a je mi prostě sympatický.
Můj make-up od Vichy nejen, že dochází, ale má i světlý odstín. Na léto jsem se tedy rozhodla pro Bourjois Healthy Mix v odstínu Beige. Všude jsem na něj četla samou chválu, tak jsem na něj zvědavá.
A to je všechno - takhle to vypadá, když člověk nekupuje blbosti a opravdu jen potřebné věci. Jak jsem avizovala již dříve, vypadá to, že za chvíli tahle rubrika zanikne, protože vám nebudu mít co ukazovat.
Máte některou z věcí doma?

3 komentáře:

  1. Na ten base coat se budu muset mrknout! :D Už strašně dlouho používám jen BC taky od essence, protože jiný mě nezaujal, ale mrknout se k trend it up mě nenapadlo. A po Healthy mixu pokukuju už strašně dlouho, ale vzhledem k tomu, že mám doma nehynoucí zásobu makeupů, tak si na něj ještě chvíli budu muset počkat.

    OdpovědětVymazat
  2. já naprosto miluji trend it up laky :) také sem chtěla zkusit ten aussie suchý šampon a rozhodně musím zkusit ten mátový sprcháč, protože taky naprosto miluji mátu! :D

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...