sobota 18. března 2017

Jak voní jaro?

Miluju jaro. I když mám alergii. Je to čas, kdy můžu obléknout všechny jarní kabátky, nazout tenisky a kochat se kolem sebe, jak vše rozkvétá. Mám nálady na třídění šatníku, detox těla a najednou mám nevysvětlitelný příval energie. Taky už bylo na čase! Jaro se u mě nese ve znamení změny. Změna je to, co je cítit ve vzduchu. Jo a taky tam cítím svoje jarní parfémy, které už naplno nahradily ty předešlé zimní.
Na jaru si užívám svěží a čisté květinové vůně. Což všechny tyto jsou. Všechny mají styl, povzbuzující energii a jakýsi šmrnc. Jsou to vůně, které mě dělají šťastnější a z obyčejného dne vytvoří naprosto neopakovatelný zážitek.
Lanvin Eclat D'Arpege - Tohle je taková klasika, vůbec se nedivím, že patří mezi bestsellery a nejprodávanější parfémy. Voní čistě a příjemně. Je to univerzální vůně vhodná pro všechny věkové kategorie. Umím si ji představit na patnáctileté slečně a zároveň na šedesátileté dámě. Prostě tahle vůně nikdy nevyjde z módy. Je taková nevinná. A taky mi ji hodně lidí chválí.
Hlava - citron, šeřík
Srdce - pivoňka, vistárie, osmanthus, broskev, čaj
Základ - cedr, ambra, pižmo
Karl Lagerfeld for Her - Karl je momentálně mým největším oblíbencem. Na tenhle přelom mi přijde jako dělaný. Líbí se mi i jeho minimalistický flakon, který perfektně sedí s vůní. Energie, jednoduchost, minimalismus - to je ono. Voní svěže a šťavňatě. Cítím z něho lilie, i když tam vůbec nejsou. Myslím, že je to hodně osobitá vůně a já se do ní naprosto zamilovala.
Hlava - citron, broskev
Srdce - frangipani, růže, magnólie
Základ - jantar, dřevité tóny, pižmo
See by Chloé Eau Fraiche - Tuhle vůni používám spíše v horkých letních dnech, protože je nesmírně lehká, sladká a jemná. Jako kdyby byla stvořena pro víly a princezny. Připomíná mi všechny možné Daisy od Marca Jacobse a nevím proč, ale cítím z ní med a růže. Je to vůně louky, sadů, ale i jarních deštíků. Kolikrát se ní navoním a pak za několik hodin přemýšlím, kdo tak hezky voní, až si uvědomím, že to budu asi já. I když je jemná, tak vydrží dlouho a po čase se rozkládá do stále jemnějších tónů.
Hlava - květ jabloně
Srdce - hyacint, jasmín
Základ - vetiver

5 komentářů:

  1. Nic neznám až na Chloe. Chtěla jsem jí dát šanci, ale jedno čuchnutí v parfumerce mi stačilo. Není to nic pro mě :(

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
  2. Já si kupuju vůně ráda z Avonu a nebo klasicky v drogérii :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky vyzerajú super :) Parfém od Lanvin dávajú už všade, takže ho už pozná asi každý, no je aj za super cenu na to, že Lanvin je celkom luxusná značka :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  4. Z týchto parfémov nepoznám žiaden, ale tiež na jar presedlávam z ťažkých vôní na tie sviežejšie :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...