čtvrtek 23. března 2017

Příběh o tom, jak bych chtěla být minimalistka (ale pořád si kupuju boty)

Opravdu moc bych chtěla. Miluju minimalismus. Vždycky si řeknu, jak už nebudu nic kupovat. A pak jdu do obchodu pro rohlíky a přijdu s botama. A ne jen s jedním párem. A vždycky si na to vzpomenu. Mám výčitky, ale radost zároveň.
Taky jsem si nedávno koupila košili. Ani jsem to nějak neměla v plánu, ale jak jsem si ji oblékla, měla jsem z ní neskutečnou radost. Je prostě krásná. Hned jsem se do ní zamilovala, ale měla jsem vyhlídnutou ještě jednu. Myslela jsem, že ta druhá bude ještě krásnější, že ji nutně potřebuju. Ale pak jsem si to uvědomila. Proč si budu kupovat další kus oblečení, když mám tak neskutečnou radost z košile, kterou jsem si nedávno koupila? Proč si prostě tu radost jen neužívat? Usoudila jsem, že tu druhou košili nepotřebuju. Že nebude hezčí, než ta, kterou už mám.
Nechci být posedlá minimalistka, která bude mít striktně deset kusů oblečení a tak. Ale myslím, že toho mám pořád hodně. Pak samozřejmě některé kousky vůbec neunosím. Nepřijde vám vtipný (a smutný zároveň), že i když máte spoustu oblečení, stejně pořád dokola taháte svý oblíbený tričko a kalhoty? A proto jsem se rozhodla, že svůj šatník zredukuji. A zredukuji i své nakupování. Protože když vám jedna kamarádka řekne: "Viděla jsem film úplně o tobě! Jmenovalo se to Báječný svět shopaholiků!" a druhá vám pošle článek o shopaholismu a jak ho léčit, asi byste se nad sebou měli zamyslet.
A to, že jsem si kvůli těm botám musela zrušit předplatné Apple music (a to ještě v době, kdy Paulie Garand vydal nové album), abych měla vůbec na jídlo, to jsem vám chtěla zatajit úplně.
Přiznejte se, jak jste na tom s nakupováním? A taky vás strhla vlna minimalismu?

7 komentářů:

  1. Minimalizmus nie je o tom mať striktný počet oblečenia alebo vecí... minimalizmus je o tom, nezbierať veci, ale zážitky, stať sa slobodnejšou, objaviť svet, tvoriť... a nie chodiť do obchodov a nakupovať podobné košele, topánky a potom z nich mať radosť 5 minút alebo vôbec... Ak by si ten čas, ktorý rozmýšľaš nad oblečením a chodíš obzerať košele investovala do niečoho iného, napr. do svojich záľub, do chvíľ s priateľmi alebo do dobrej knihy, možno by si bola spokojnejšia...

    www.flungoutofspace.com

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se přiznat ... měla jsem na hovno den v práci, byla jsem unavená a naštvaná na celý svět. Kolegyně mě však vytáhla do outletového centra kde jsem neodolala a koupila si dvě oversized saka (černé a bílé ... prostě jsem je musela mít) a pak ještě šaty (které asi budu muset zase tradičně zkracovat), včas jsem však své choutky zastavila a říkala se, že se do outletového centra vydám nejdříve až v květnu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední dobou jsem spíš minimalistka, ale to jen z toho důvodu, že mi nějak došly peníze, které jsem měla vydělané z léta. Začala jsem si sice přivydělávat teď, ale pořád to není na velké nákupy :) jinak když mám peníze, tak nakupování taky zbožňuju :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Já se snažím nenakupovat si kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  5. Dosť záleží od toho, koľko mám práve na účte :D Tak isto som sa rozhodla, že budem míňať menej a zatiaľ sa mi to darí, hehe :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Lovely shoes, my favorite too!
    MissGrey.ro
    https://missgrey.ro/blog/ce-purtam/afla-ce-modele-de-rochii-ti-se-potrivesc-in-functie-de-zodie-berbec-taur-gemeni/

    OdpovědětVymazat
  7. Minimalismus se teď stal nějakým novým trendem... jako asi je to fajn mít málo věcí a zbavit se těch "nepotřebných" ale mi je těch věcí prostě líto a hlavně těch peněz co jsem do nich dala, takže u mě by koncept minimalismu nejspíše nefungoval, jen kdybych o všechno přišla při nějaké katastrofě, to by možná pak šlo lépe :D

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...