pondělí 10. dubna 2017

Jak mi začaly růst vlasy

Vždycky jsem měla celkem husté vlasy, ale nikdy moc dlouhé, protože jsem bojovala s roztřepenými konečky. Vysvětlovala jsem si to tím, že když jich je tolik, prostě je těžké je vyživit a tak nepřerostou určitou délku. Takže jsem je musela často stříhat, ale nikdy mi moc nenarostly, protože rostly opravdu pomalu. Ne, že bych je teď měla ve vysněné délce, ale všimla jsem si, že mi začaly růst mnohem rychleji. A proto se s vámi chci podělit o rady a produkty, které růst vlasů ovlivňují a opravdu fungují.
Za prvé jsem přestala vlasy barvit a žehlit. Už asi pět let je vůbec nebarvím. Dříve jsem měla výraznou červenou, modrou, fialovou...A jako bonus opravdu hodně zničené vlasy, které připomínaly spíš chemlon. A aby toho nebylo málo, byla jsem schopna je žehlit každý den. Vznikl chemlon na druhou. Teď si je žehlím párkrát do roka, když je nějaká akce nebo chci prostě vypadat dobře. Myslím, že tohle je základ, protože všemi zásahy si vlasy ničíte a zničené vlasy pak prostě musíte ostříhat. A když vám nerostou, tak prostě jenom stříháte a stříháte...
Za druhé je důležitá strava a životní styl. Tady to sice nemám vychytané, ale právě proto jsem si pořídila doplněk stravy z dm drogerie Haar Vital komplex. Nejdřív jsem měla pocit, že to nic nedělá, ale když překonáte první balení a nevzdáte to, uvidíte výsledky. Poprvé jsem si řekla, že to asi opravdu k něčemu je tak po druhém balení. Není to nic drahého, takže člověk tím rozhodně nic nezkazí a ani ho to nezruinuje.
Jako třetí bod je šampon podporující růst vlasů. Tenhle z Yves Rocher mi opravdu pomáhá a důkazem je to, že už mám druhou lahvičku a budu kupovat další a další. Je opravdu důležité ho nechat působit (aspoň 5 minut), což jsem ze začátku pořád zapomínala. Dříve jsem zkoušela třeba kofeinový šampon Alpecin, ale ten mi moc nepomohl a hlavně jsem po něm měla takové tvrdé vlasy. Někdy bych chtěla zkusit ještě koňský šampon, po kterém by vlasy měly růst až o padesát procent rychleji. Nejen, že vlasy rostou rychleji, ale pokud jich máte málo (což teda není můj případ), tak vám začnou růst nové a nové. Vlasy mi podrůstají ještě více než kdy předtím.
Samozřejmě růst můžete podpořit různě - masáží hlavy, vlasovými vodami a tak dále. Důležité je se o vlasy celkově starat. Jakmile se vám vlasy roztřepí, pomůžou jenom nůžky, takže nejlepší je tomu předejít. Do konečků si vždy dávám olejíček a snažím se je nezatěžovat třeba lakem na vlasy a dalšími stylingovými produkty. Ještě nemám svou vysněnou délku, ale jsem na dobré cestě a hlavně mám vlasy viditelně zdravější, než předtím.
A nezapomínejte, že nejdůležitější je se nevzdávat a vytrvat!

8 komentářů:

  1. Ten doplněk stravy jsem používala taky a bylo to super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně začala používat šampóny a vlasové kůry z Lush a vlasy mam dlouhý (pod pas) a teď i napůl zelené. Barvit je můžeš, ale záleží na tom čim barvíš a také jak je ošetřuješ, jaký typ kondicionéru máš atd. :) Držim palce, ať máš co nejdřív vysněnou délku vlasů ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok :) ja mám podobný problém. Mala som červené vlasy, žehlila som si ich každý deň a zničila ich tak, že odmietli rásť. Preto som ich musela ostrihať a začať v podstate od nuly. Teraz mi rastú už o čosi rýchlejšie ako predtým, ale narastú len do určitej dĺžky. začala som používať Milvu, tak uvidíme, čo to spraví.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. ten doplněk chci taky vyzkoušet už delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne pomohol chinínový šampón od Milvy, a taktiež aj tie tablety z DM. Sú fakt úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten doplněk stravy sice mám, ale pořád zapomínám ho brát -.-"

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  7. Na ten doplněk z DM se určitě mrknu. Za sebe ještě určitě doporučuju kosmetiku Lush, je sice dražší, ale s vlasy dělá zázraky.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně Alpecin zase vyhovuje! :D Záleží na každém co komu vyhovuje. Ten koňský šampón musí být síla teda! :D Na ty "tabletky" z DMka se, až tam příště půjdu, podívám. Dost mě to zaujalo, stejně jako ten YR šampón! :) <3
    Super článek! <3 :)
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Také píšu blog a chtěla bych tě hrozně moc poprosit, kdyby ses na něj podívala! <3 Uděláš mi tím největší radost na světě! <3 Ten tvůj je úžasný! Určitě se na něj budu vracet! Hned jdu dát like na facebook a začnu tě sledovat na insta! :D <3 Jsi moc milá a sympatická a tvoje články jsou skvělý! <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...