pondělí 22. května 2017

Boj proti vráskám se značkou PRIODY

Značku Priody jsem vůbec neznala a je pro mě novinkou. Jedná se o přírodní kosmetiku, která pečlivě vybírá své suroviny. Také prý netestuje na zvířatech, ale i když logo leaping bunny mají na svých maskách, přímo v seznamu certifikovaných firem jsem je nenašla. (Proč je tento svět tak složitý?) No a do třetice mají moc hezké obaly, které vám prostě musí zlepšit den! Protože
Look good 
feel good. 
Liftingový krém proti vráskám s kolagenem a kyselinou hyaluronovou - I když nemám ještě úplně věk na vrásky, přece jen moje pleť už není kdovíjak pevná. Už chvíli pozoruji, že není tak pružná jako bývala. A to mi celkem začalo vadit. Takže jsem začala vyhledávat různé antiage produkty. Jedním z nich je i tento liftingový krém. Na krému je sympatické, že obsahuje 24 nejúčinnějších přírodních extraktů proti vráskám.
Krém je hodně hutný a naprosto skvěle se vstřebává. Nevytváří žádný mastný film. Není vůbec parfémovaný, takže je rozhodně vhodný i na citlivou pokožku. Než jsem ho začala používat, měla jsem zase celkem problémy s pletí a hodně mě překvapilo, že krém mi pomohl, i když je primárně proti vráskám. Možná je to i tím, že je tak přírodní. Do krému jsem se úplně zamilovala, na pleti je příjemný a používám ho jak jako denní, tak i noční krém. Rozhodně můžu vřele doporučit.
Hydramax pleťová maska s kyselinou hyaluronovou, peptidy a elastinem - Jak už název vypovídá, tato maska je určená k maximální hydrataci pokožky. Navíc podporuje tvorbu kolagenu a elastinu. Velmi se mi líbilo, že je maska plátýnková, ale pozor, je hodně napuštěná. Kapala mi i na kalhoty a všude okolo. Což mi trochu vadilo, snesla bych mnohem méně nasáklé tekutiny. I když byla maska celkově příjemná, žádné změny na pleti jsem si nevšimla. Sice pleť osvěžila, ale pro mě nic zázračného. Znovu bych si ji nepořídila.
Znáte kosmetiku Priody? Měly jste od nich někdy něco?

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...