neděle 18. června 2017

Hey! They're real!

Nedávno mi přišel tenhle balíček s novinkami od Benefitu z jejich řady They're real! Nejslavnější je jejich řasenka, kterou jsem nikdy předtím ještě nezkoušela, ale vždycky jsem ji zkusit chtěla. Společně s ikonickou řasenkou mi přišly ještě dvojité stíny a rtěnka s konturkou v jednom.
Obaly Benefit umí. Celá řada je ve jménu lesklé stříbrné. Navíc jsou tak šikovné a malé, že se s nimi dá dobře cestovat, jako by právě proto byly stvořeny. Tuto teorii potvrzuje i fakt, že většina produktů jsou 2v1.
Oční stíny They're real duo shadow blender (odst. Beyond Nude) - Upřímně, stíny jsou nic moc. Nanáším je zvlášť pomocí štětce a i když odstín není nějak výrazný, na víčku jsou skoro neviditelné. Houbičkou jsou sice vidět více, ale přijde mi, že strašně zalézají do vrásek a slévají se. Na cesty se možná hodí, ale doma stejně používám svoji oblíbenou paletku od Sleeku.
Rtěnka They're real Double The lip lipstick - tuhle rtěnku jsem si celkem oblíbila. Přesněji je to rtěnka s konturkou v jednom. V tomto směru není efekt kdovíjaký, ale jako obyčejná rtěnka je příjemná. Nevysušuje rty, skvěle se nosí a celkem douho drží (to mě opravdu překvapilo). Zamilovala jsem si její barvu (odst. Lusty rose) a používám ji teď skoro pořád. Navíc díky svému balení je superskladná. Na léto ideální! 
They're real prodlužující řasenka zvětšující objem - Kartáček je propracovaný a malý, přesně takové mám nejradši. Proto nechápu, kde se stala chyba. Moje řasy jsou od přírody nic moc a s touhle řasenkou nic moc i zůstávají. Přitom to vypadalo tak nadějně! Navíc je řasenka hodně mokrá, takže nemám černé jenom řasy, ale také vše okolo. Jsem ráda, že jsem ji zkusila, ale znovu ji mít nemusím.

3 komentáře:

  1. Ta rtenka ma překrásný odstín! od Benefitu mam jen podkladovou bázi, ale části chodím do Brow baru :) ten miluju!!

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Obaly jsou krásné, s tím souhlasím, ale podle tvé receze by mě asi nejvíc lákala ta rtěnka, navíc jsem o ni už četla, že je celkem dobrá :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Dizajn týchto produktov sa mi veľmi páči. Tú riasenku by som veľmi rada vyskúšala ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...