neděle 4. června 2017

Max Factor 2000 Calorie, Maybelline Lash Sensational, Maybelline The Falsies

Po delší době tu mám opět souboj tří řasenek. Tentokrát jsem ale nenašla vítěze, jelikož řasenky jsou skoro na stejné úrovni. A ani jedna mě tentokrát nenadchla.
Max Factor 2000 Calorie - Není snad známější a vyhlášenější řasenky, než této. Jelikož jsem četla všude pozitivní recenze, když byla jednou v akci, neváhala jsem a byla moje. Má klasický kartáček, který není ničím výrazný, ale většinou mi právě takové vyhovují. Řasy mi dělala hodně průměrné a bohužel mě ničím nenadchla. Podruhé si ji rozhodně nekoupím.
Maybelline Lash Sensational - Od téhle řasenky jsem si slibovala hodně, jelikož kartáček se mi hned zalíbil. Ale bohužel, ani tady se nic úchvatného nekonalo. Naprosto průměrné řasy, které mi udělá každá obyčejná řasenka. Přitom také patří mezi vyhlášené řasenky...
Maybelline The Falsies - Kdysi dávno jsem tuhle řasenku už měla a byla jsem s ní spokojená, takže když jsem ji zahlédla ve slevě, hned jsem ji brala. Nevím, jestli se mi změnily řasy - ale zase žádný zázrak. A navíc ještě slepuje řasy. Nechápu, jak mi vůbec někdy mohla vyhovovat. Víckrát už ji doma nechci.
Jak můžete vidět, dneska žádná sláva. Znovu už si nekoupím ani jednu. Nutno dodat, že moje řasy nejsou žádný zázrak, takže opravdu potřebuji zahustit, prodloužit a vůbec všechno, co řasenka může nabídnout.

2 komentáře:

  1. možno táto vodeodolná Maybellinka nie je až taká dobrá, pretože ja mám tú klasickú a tá je super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dost možné, protože ze zkušenosti ty voděodolné nejsou tak dobré...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...