středa 26. července 2017

Jak jsem vzala Marka do sprchy

Ahoj, já jsem Mark a hledám společnici, hlavně do koupelny. Nabízím skvěle strávený večer. P.S.: Bez plavek. A teď něco o mně: Jsem čistě přírodní. Skládám se ze zrn kávy robusta, třtinového cukru, mořské soli, mandlového oleje, organického kokosového oleje, esenciálního oleje a vitamínu E.
Pamatuji si přesně tu chvíli, kdy jsem stála v drogerii a přemýšlela, jestli vzít Marka do košíku nebo ne. Snažím se kupovat jen potřebné věci a bylo mi jasné, že bez téhle horké novinky z drogerie se jistě obejdu. Pak jsem si ale řekla, že je právě vhodný den na malé radosti a zbytečnosti. A tak jsem s ním najednou odcházela domů.
Hned jak jsem ho otevřela, tak mě naprosto dostal. Miluju vůni kokosu a ve spojení s kávou je to opravdový zážitek. Ta vůně je dokonalá! Hned jsem ho tedy vzala do sprchy. Uvnitř pytlíčku se nachází směs, která připomíná lógr z kafe. Peeling je velmi příjemný, opravdu mě baví a klidně přejíždím jedno místo delší dobu. Nic jiného jsem nečekala, bylo to dobrý a teď to prostě opláchnu vodou. Jenže opravdový wow efekt přišel až potom. Moje pokožka byla opravdu heboučká jak pokožka miminka. Většinou mě peelingy vysušují, a proto mě hodně překvapilo, že tady se stal opak. Jelikož je Mark bohatý na přírodní oleje, moje pokožka byla jak čerstvě namazaná a nepotřebovala jsem mazat něčím dalším.
Přijde mi, že se takhle celý zážitek špatně popisuje, ale je to slast! Pokud nad ním jen trochu přemýšlíte, aspoň jednou ho musíte vyzkoušet. Určitě se do něj zamilujete stejně jako já! Hodlám ho nadělit všem kamarádkám, protože tohle prostě musí vyzkoušet všichni!
Jediná nevýhoda je, že dělá neskutečný bordel. Ale věřte, že tu vanu ještě rády umyjete, protože to za to stojí!
Máte s Markem zkušenosti?

7 komentářů:

  1. tak to je super názov príspevku! :D - výstižný!
    inak, ešte nemám skúsenosť s týmto prípravkom, ani so značkou... ale vyzerá super! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám momentálně peeling od značky Balea :)

    OdpovědětVymazat
  3. S touhle značkou zkušenost zatím nemám, ale moc ráda bych ji vyzkoušela:).
    Jinak hrozně hezky napsaný článek:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte som od mark nič neskúšala, ale už dlhšie po tejto značke pokukujem :)

    OdpovědětVymazat
  5. S Markem nemám zkušenost, ale věřím tomu, že musí božsky vonět. Ráda bych ho vyzkoušela, ale momentálně to není věc, kterou bych nutně potřebovala :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...